maandag 29 februari 2016

Kaart van een kaart



In 2013 ben ik langdurig uit de roulatie geweest. Gedurende die periode heb ik ongelooflijk veel kaarten gehad, een jaar lang bracht de post elke dag nieuwe bemoedigingen. Natuurlijk voel je je daardoor gesteund en het is echt jammer om alles weg te gooien. Op zolder zijn allerlei ansichten uit die periode weggeborgen in een doos.

Van de week heb ik die doos weer eens tevoorschijn gehaald. Om te beginnen heb ik een soortement pop-upkaart geknutseld. Wat een denkwerk, zelfs voor zo'n relatief eenvoudige kaart. Net toen ik klaar dacht te zijn, zag ik opeens dat de pop-up uitstak als je de kaart dubbel vouwde. Met andere woorden als je de kaart in een envelop probeerde te doen. Hup, alle lijm weer los! Gelukkig was er lijm gebruikt die je inderdaad kunt verwijderen.



Daarna heb ik met wat snijwerk nog een kaart gefabriceerd. Dat was weinig moeite, maar de bloemetjes op deze ansicht zijn zo vrolijk dat het bij voorbaat leuk is om te versturen.

1 opmerking:

Jane zei

What a special card, love pop up cards