woensdag 11 maart 2015

Nieuw breiproject



Op de rondbreinaald staat een heel klein stukje van mijn nieuwe vest. Ik heb wel al heel wat voorwerk erop zitten. Drie verschillende kleuren bollen van drie strengen wol gemaakt, bijvoorbeeld. En ook 235 steken opgezet, een hele klus. Nu ben ik een klein stukje "op stoom" en kan ik een voorproefje laten zien.

Het komt vast nog wel eens terug, want het is een langdurig project. Eigenlijk heb ik gepland dat ik het de volgende winter kan dragen. We zullen zien!

3 opmerkingen:

Unknown zei

Gaat een hele klus worden. Ik vraag me al lange tijd af of je deken ooit is afgekomen. Groetjes Marjan

Miriam zei

Hoi Marjan,

Tot mijn schande moet ik bekennen dat de deken ongeveer voor 2/3e af is, al heel lange tijd. Wel is het zo dat ik tussendoor ernstige gezondheidsproblemen heb gehad (dat voert hier te ver op mijn blog), die zeker een rol hebben gespeeld. Maar toch ......

Veel groeten, Miriam

Unknown zei

Hoi Mirjam, ik ga hem en daar ben ik van overtuigd hier zeker een keertje langs zien komen. Groetjes Marjan.