zaterdag 14 maart 2015

Leuke links



Meestal krijg ik geen reacties op de berichten met de titel "Leuke links" en dat hoeft ook niet. Populair zijn ze echter wel, dat zie ik in de statistieken. Ik ga met enige regelmaat dus maar gewoon door.
  • Als je van haken houdt, dan is Sophies garden een prachtig patroon. Hier vind je de Nederlandse versie, nog mooier vind ik het Engelse origineel.
  • Een heus gratis tijdschrift met voornamelijk borduurpatronen, vind je hier. Weliswaar in het Italiaans, maar door de vele foto's lijkt me dat geen probleem.
  • In elke nieuwsbrief van Just CrossStitch staat een gratis borduurpatroon.

2 opmerkingen:

Unknown zei

omdat ik altijd jouw blog lees en ook je äanbevelingen"bekijk reageer ik nu maar eens. Hartelijk dank voor alle moeite. Beerta

Miriam zei

Leuk dat je toch een keer reageert, gelukkig kan ik via de statistieken zien dat er ruim 100 mensen naar zo'n bericht "Leuke links" kijken.