zaterdag 15 februari 2014

Bandweven



Bij de ingang van de Handwerkbeurs stond ik donderdag al omstreeks half tien klaar, om de eerste te zijn bij de infobalie om tien uur. Alleen zo kon je je namelijk inschrijven voor de workshop bandweven, die al om kwart over tien begon. Dat lukte me gelukkig en met mij één andere mevrouw.

Met plezier heb ik deze techniek geoefend, al is het wel een echt oefenbandje geworden. Ik denk dat ik jullie niet hoef te wijzen op de oneffenheden, dat wijst zich vanzelf. Daarna heb ik alle kraampjes overigens afgestruind, waarbij er het nodige gekocht is. Daarover morgen meer ....

2 opmerkingen:

Gingini zei

Oja, ik zag ook een paar vrouwen druk bezig daarmee. Hartstikke leuk! Je bandje vind ik er trouwens prima uitzien voor een probeersel. Er zullen er vast nog meer volgen! :)

Corina zei

Wat leuk! Ga je er nu ook mee verder?