woensdag 8 januari 2014

Give-away Anni-Tas



Een leuk uitvloeisel van de adventskalender, is dat ik de haarspeldjes gewonnen heb. Of eigenlijk een DIY-pakketje. Joehoe! Daar ben ik nog veel blijer mee. Joyce van de blog Anni-Tas heeft dit aantrekkelijke geheel samengesteld. Zoals ze zelf schrijft, kun je er wel honderd haarspeldjes van maken. Dat ben ik niet van plan, maar het is moeilijk om te beheersen en er niet meteen aan te beginnen. Er zijn zes naaimachinespoeltjes met garen, veel lapjes vilt, zakjes met kralen, een kaart en een heel leuk zakje met allerlei soorten versiering.

Het te breien vest wacht echter nog elke dag op mij, ik moet de kerstboom planten in de tuin, stofzuigen, boodschappen doen, nou ja je snapt het plaatje ....

2 opmerkingen:

Anni zei

Haha, veel plezier ermee. Je mag er natuurlijk ook iets heeeel anders van maken, geef e de kale speldjes aan je buurmeisje ;-)

Hobbyrita zei

Je hebt geluk om zo'n leuk pakketje te winnen, je kan aan de slag! Dit werkt weer aanstekelijk denk ik...
Grtjes, rita.