zondag 26 januari 2014

Een knoop in kogin



Het productieproces van deze ene knoop in kogin heeft nogal veel tijd gekost. Dat zie je er niet aan af. Maar omdat de knoop op linnen is gemaakt, was het noodzakelijk om de rand van de stof om te naaien met een dicht op elkaar staande zigzagsteek. Daar gebruikte ik mijn naaimachine voor, maar de machine weigerde regelmatig dienst. Het was dus een langdurige zaak.

Vervolgens heb ik in kogin erop geborduurd, ook een heel gepriegel. Daarna heb ik er een knoop van gemaakt, waarbij de stof uiteindelijk toch niet precies in het midden zit. Geen proces om te herhalen, het blijft even bij de ene knoop in kogin. Maar ik ben wel blij met het resultaat, ik denk dat ik de knoop zelf ga gebruiken!

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat mooi
Fijne zondag groetjes Joke

Betsy zei

Mooie knoop! Daar vind je vast wel een bestemming voor. Zo op de foto valt het niet op dat het borduurwerk niet in het midden zit.

lieve groet,
Betsy