dinsdag 24 december 2013

Kerstboom 2013 en giveaway



Onze kerstboom ziet er dit jaar zo uit. Naar onze begrippen is het een grote boom. Een kleintje is wel heel lief, maar we hebben toch wel aardig wat versieringen verzameld in de loop der jaren.



De meeste zijn zelfgemaakt, kun je het zien? In de kerstdoos bleven dit jaar o.a. een paar gebreide kerstballen, heel wat kralenengeltjes en de gehaakte uiltjes.



Van dat laatste wil ik een giveaway maken. Hieronder zie je de uiltjes, die ik weggeef. Als je mee wilt loten en kans op een uiltje wil maken, laat dan hieronder uiterlijk 31 december een berichtje achter. Als ik je niet per e-mail kan bereiken via je profiel, denk er dan aan om ook een mailtje naar mij te sturen. Mijn e-mail adres vind je in mijn profiel.

Alvast zalig kerstfeest!

6 opmerkingen:

monne-floor zei

Daar wil ik wel aan mee doen groetjes en een fijne kerst.
Simonne

Betsy zei

Wat een lief boompje en vooral mooi door de zelfgemaakte versiering. Dat geeft een Kerstboom net wat extra's.
Ik doe graag mee met je give-away!

Fijne Kerstdagen!

lieve groet,
Betsy

Palkó zei

Merry Christmas!

Creative Chaos zei

Wat een schattig boompje met die lieve uiltjes ... ik doe graag mee met je give away :-)
liefs, Patti

Hobbyrita zei

Zalig kerstfeest! Heel graag wil ik meedoen met je give away! Je boom ziet er prachtig uit met al die zelfgemaakte spulletjes erin!
Grtjes, rita.

Kirsten Bloemsma zei

Ooooh! Uiltjes! Ik ben dol op uiltjes! Doe graag mee aan deze give-away!!!
Groetjes, Kirsten