woensdag 16 oktober 2013

Proefbreier(s) gezocht, liefst met baby



Zonder het op dit blog te zetten heb ik flink met Fenna geëxperimenteerd. Hierboven zie je een breisel volgens het boek "Bijzondere breisels voor baby's en peuters", zoals ik dat op 22 september besprak. Maar wat je hier niet ziet, zijn alle biezen die nog toegevoegd moeten worden. Als ik goed geteld heb zijn dat er wel zeven en die biezen moeten er allemaal aangenaaid worden. Wat een ramp om te doen! Ik ben nog wel braaf met breien begonnen, maar besloot al snel dat het anders moest. Bovendien is het patroon in mijn ogen te kort en te wijd, al kun je dat op de foto door het omkrullen niet zien.

Kortom ik ben aan het breien geslagen met een andere bol Fenna en na het nodige experimenteren heb ik mijn breipatroon voor een pullover met V-hals af. De biezen aan de zijkant worden aangebreid en het wordt gesloten met knoopjes aan de zijkant. Uiteindelijk wil ik het patroon voor een klein bedrag verkopen. Het zal dan ook in het Engels vertaald moeten worden en voorzien worden van een foto. Maar nu zoek ik proefbreiers, het liefst met een baby in de buurt om de pullover te passen. O ja en natuurlijk in het bezit van een bol Fenna, want hier is althans geen enkele bol meer verkrijgbaar bij de Wibra. Dus wie wil er het patroon uitproberen? Ik zal de eerste drie personen die daarom vragen het patroon sturen.

1 opmerking:

Hobbyrita zei

Spijtig dat ik niet kan helpen, heb geen Fennawol en ook geen baby, het belangrijkste :)
Succes ermee!
Grtjes, rita.