zondag 29 september 2013

Een handwerkboek op zondag



Vandaag een drietal boeken uit mijn kast, die in dezelfde reeks horen. Namelijk "300 Haaktips & technieken", "300 Breitips & technieken" en "300 Kralenrijgtips & technieken" van uitgeverij Librero. De eerste twee boeken zijn algemeen verkrijgbaar, het derde boek is in ieder geval bij bol.com uitverkocht.

Het is positief te noemen dat de boeken slechts 7,95 per stuk kosten, daar krijg je nog geen buitenlands tijdschrift voor. Ze leveren ook waar voor hun geld, er staan werkelijk allerlei tips in en er is een handige inhoud. Ik heb ze al heel wat keren als referentiekader gebruikt om iets in op te zoeken.

Je kunt in deze boeken geen kant-en-klare patronen verwachten. Daar zijn ze ook niet voor, maar je kunt dus niet meteen aan de slag met het gebodene. Je maakt of je eigen patroon of hebt nog een andere bron (ik kan Ravelry aanbevelen). Maar het is een goede hulp als je in de knoop zit met een patroon of iets niet weet.

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Daar zal ik een opzoek naar gaan als ik in Holland ben
Fijne zondag groetjes Joke