vrijdag 5 juli 2013

Permin 12-1222



In de meeste gevallen ben ik niet zo van de Kerstkabouters enzovoorts, maar dit plaatje uit de oude doos vond ik wel aardig voor een kind. Bovendien had ik het borduurpakket nog liggen en probeer ik een beetje op te ruimen. Je kunt wel zien dat ik nog niet klaar ben en in dat verband heb ik nog een vraagje: Volgens het pakket wordt de baard alleen in grijs geborduurd, zoals ik al gedaan heb. Ertussen zit niets, dus ook geen steekjes in wit. Zouden jullie wel wit ertussen borduren of het zo laten?

3 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

Ik denk dat ik er wit tussendoor zou borduren. Puur op gevoel. Maar ja in principe hoeft het niet. Leuk borduurwerkje!

Hobbyrita zei

Zelf zou ik opteren om wit ertussendoor te borduren Myriam, maar wie ben ik? Je moet je eigen gedacht volgen!
Maar verder is het een heel tof borduurwerkje alweer!
Groetjes, rita.

Corina zei

Ik weet natuurlijk niet hoe het er in het echt uitziet, maar afgaand op de foto zou ik zeggen: niet doen, zo krijgt de baard meer relief.