zaterdag 15 juni 2013

Nieuw groot borduurwerk



Ruim een week voor de operatie, kwam er nog een erg aardig pakketje "om de tijd door te komen". Het bevatte een boek van Jan Brokken over Rhoon in de oorlog en het borduurpakket Pink white lily. Hoewel ik wel wist dat ik het lang niet zou kunnen afronden voor de operatie, ben ik er toch aan begonnen. Er is niets zo leuk als een nieuw borduurpakket. Ik heb de stof omgeslingerd en alvast een paar steekjes gezet. Vandaar dat ik hier een afbeelding van het pakket laat zien, zodat er een goed beeld ontstaat van het geheel.

5 opmerkingen:

Judit zei

It is great work. I like it.

Anoniem zei

mooi borduurwerk

Hobbyrita zei

Een heel mooi patroon en goed dat je ook voor je operatie nog zoveel gepland hebt. Je komt er echt wel door hoor! Je hebt heel veel moed lees ik in al je blogjes, da's heel positief!
Goed herstel!
Groetjes, rita.

Jane zei

What a lovely one to stitch, that will be something to look forward to

Grit zei

Wonderful work.
Grit from Germany