zondag 26 mei 2013

Het "geheim" van vooruitwerken




Als je al wat langer een blog hebt, dan weet je vast wel hoe je een bericht van tevoren maakt. Maar het heeft bij mij toch even geduurd voordat ik het door kreeg. Vandaar dat ik het hier eens expliciet meld:

1. Kies in de rechterkolom "Schema" en dan "Datum en tijd instellen".
2. Ga naar de goede maand met de pijltjes en kies in de kalender de goede datum.
3. Stel de gewenste tijd in en klik op "Gereed".
4. Bekijk het voorbeeld d.m.v. de knop "Voorbeeld" en als e.e.a. naar wens is, dan kun je kiezen voor "Publiceren".



NB Voor alle duidelijkheid, ik heb voor een hele poos berichten gemaakt zodat ik rustig in het ziekenhuis kan liggen en daarna kan herstellen.

8 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

Hopelijk lees je alweer je berichten en lees je dan dat ik het zo lief vind dat je al de berichtjes van te voren gemaakt hebt. Stuur je bij deze veel energie om goed te herstellen. gr. Carin

Nina Hobbysite zei

Erg mooie kaarten. Hoop dat je snel herstelt.

Dientje zei

Beterschap. En bedankt voor de tip.
Groet, Dientje

Aangenaam verpozen met Joke zei

Ik wist al dat dit kon, maar ik vind het zo knap dat je al zoveel vooruit gemaakt hebt, terwijl je toch een heftige ingreep in het vooruitzicht had. Het zijn trouwens mooie kaarten. Ook ik wil je een voorspoedig herstel wensen.
Groeten, Joke

Annelein zei

Voor mij is dit dus helemaal nieuw!!!!! Dank je wel.

Hobbyrita zei

Hopelijk herstel je snel Myriam! We wensen het je van harte toe :)
Bedankt dat je ons dit schreef in een blogje, ik kende het, maar er zullen er zeker zijn die dit nog niet wisten!
Groetjes, rita.

Elizabeth zei

Oh, wat een vooruit kijkende blik, maar we zullen toch echt aan je denken hoor in het ziekenhuis...
Ik wist wel dat de mogelijkheid van berichten vooruit maken kon, maar ik kan bij mij via ontwerp en berichten rechts niets vinden waarbij ik datum en tijd zou kunnen instellen...
Beterschap hè..!
groetjes, Elizabeth

marion zei

beterschap, herstel maar goed, ik steek een kaarsje voor je aan.....