donderdag 18 april 2013

Twee randen



De sjaal heeft twee nieuwe randen: een rijtje hobbelpaarden uit het kerstballenboek van Arne en Carlos én een Grieks randje in blauwtinten. Zoals jullie al voorspelden, wordt het breiwerk veel netter nu ik in het rond inbrei. Bovendien gaat het een stuk sneller. Al met al is het een experiment, gebaseerd op het idee van de sjaal My favourite things. Overigens alleen te bekijken voor Ravelry-leden, maar het is gratis en inspirerend om lid te worden van Ravelry. Ik kan het aanraden!

3 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Zo'n mooie kleuren in je sjaal en die paardjes zijn echt schattig, ook de Griekse rand heeft iets speciaals, het wordt een heel speciale, persoonlijke sjaal zo! Eentje die je heel graag zal dragen denk ik :)
Groetjes, rita.

Betsy zei

Ik vind hem prachtig worden en met mooiere kleuren dan de sjaal waardoor je je hebt laten inspireren.

Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog over het kabelvest.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Aty zei

Hij wordt echt mooi!
Groetjes.