vrijdag 26 april 2013

Kleurencombinatie



In het boek "Donna Kooler's 555 Cross-stitch sampler motifs" sprong deze vlinder er voor mij meteen uit, vanwege het kleurrijke ontwerp. In werkelijkheid waren de kleuren nog wat fraaier dan ik me had voorgesteld, al was het ook hier soms nodig om een alternatieve kleur te zoeken omdat het voorgeschreven garen niet in mijn voorraad aanwezig was. Anders dan je misschien zou denken, is het ontwerp niet van Donna Kooler. Het komt alleen uit haar studio. De ontwerpster is Barbara Baatz Hillman. Op de merklap staat overigens een spreuk die me aanspreekt: "Give your children these two things. One is roots; the other is wings."

7 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Wat een prachtige kleurschakeringen in je vlinder, ik geloof best dat hij eruit sprong in het boek!
Groetjes, rita.

Ann zei

Ik heb dat boek ook (gevonden op een stockverkoop) en dat vond ik ook zo'n mooie spreuk en sampler!
Mooie vlinder heb je er uit gemaakt. Hoe ga je hem afwerken?
'k Wens je alvast een fijn weekend toe!
Groetjes,
Ann

Pytsje zei

wauw!

Amarins zei

Prachtig, zo'n vrolijke vlinder. Groetjes, Amarins

Betsy zei

Prachtige vlinder! De tekst is trouwens ook heel mooi. Eén om te onthouden...

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

sadessaram zei

ziet er prachtig uit

Aty zei

Wat mooi is de vlinder, de tekst trouwens ook!
Groetjes.