donderdag 7 maart 2013

Voor de vaste lezers



Voordat ik dit bericht maakte, heb ik een tijdje geaarzeld. In principe gaat mijn blog alleen over handwerken, met soms een klein zijstapje. Nu maak ik een uitzondering, zodat jullie weten wat er aan de hand is.

Vorige week is er een MRI-scan gemaakt omdat ik al langere tijd last had van evenwichtsklachten en een verminderd gehoor in mijn rechteroor. Hieruit is gebleken dat ik een hersentumor van ongeveer 4 bij 5 centimeter heb achter mijn rechteroor, boven de hersenstam. Vooralsnog betekent dat voor mij dat ik minder hoor, op mijn evenwicht moet letten en 's avonds opeens erg moe ben. Maar er zouden nog meer uitvalverschijnselen kunnen optreden. Er moet kortom iets gebeuren. Dat laat nu nog even op zich wachten, maar van de ene op de andere dag zouden er geen blogberichtjes meer kunnen verschijnen, bijvoorbeeld omdat er een operatie plaatsvindt.

De bloemetjes hierboven heb ik trouwens vorig jaar geborduurd en op mijn blog geplaatst. Ik hoop op het voorjaar!

35 opmerkingen:

Jacq zei

ooh, wat heftig. Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte en zal verschrikkelijk hard duimen op een goede afloop!!!

monne-floor zei

Dat is geen goed nieuws voor je.voor de komende tijd wens ik je veel sterkte en een goede afloop.

Birgitte aka Bietje zei

Dat is schrikken. Voor mij, maar zeker voor jou. Ik wens je heel veel sterkte toe. En ik ga hard duimen voor een spoedig herstel. Houd je taai, meid.

Ellen zei

Amai wat schrikken!!
Veel sterkte en beterschap alvast!

groetjes,
Ellen

Nina Hobbysite zei

O, wat naar. Hoop dat je snel hersteld!
Veel sterkte,ook vooral bij de operatie.

Groetjes Geralien

Ria zei

oi, dat is heftig! Ik wens je veel sterkte dekomende tijd en zal voor je duimen voor een spoedig herstel

Marian zei

Dat is heel naar voor je op z'n zachtst gezegd, wat zal je geschrokken zijn van dat bericht, heel veel sterkte en beterschap.

Berkeboom zei

Dat is schrikken. Ik wens je dan ook veel sterkte in de komende tijd. En een voorspoedig herstel.
Veel liefs en groetjes Gré

Carin Wijnand zei

Oh dat is schrikken. Wens je erg veel sterkte en een goed herstel.

AnitaS zei

Wat een naar bericht. Ik wens je heel heel sterkte de komende tijd en hoop op een goede uitkomst.

Chantal zei

Veel sterkte voor de komende tijd . Hoop dat ze je vlug kunnen helpen
Groeten
Chantal

bijleonie zei

veel sterkte de komende tijd

Adelheid zei

Wat een naar bericht! Ik wens je veel sterkte toe, en dat je weer helemaal gezond mag worden!

Corina zei

Heftig zeg, sterkte met alles!

Threads and thoughts zei

Wat een slechte tijding! Laat ons hopen dat er iets aan gedaan kan worden. Veel sterkte!

De borduurvrouw zei

Lieve Miriam,
Wat een akelig nieuws voor je. Ik wens je van harte beterschap en moed, kracht en sterkte voor de komende tijd. Groeten, Nienke

MarianneP zei

Wat een schrik voor jou en je naasten. Ik wens je heel veel sterkte komende tijd!

Annet zei

Heftig! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Beterschap!

hartkussen zei

meis wat een heftig bericht.

ik wens je alle sterkte en kracht.
evelien

zohra zei

Hé da's niet zo'n leuk berichtje, ik wens je alvast veel sterkte en hopelijk heb je volgende keer een positief berichtje wij duimen alvast mee
Liefs Zohra

kaatje zei

Miriam, sterkte,en houd goede moed.
Knuffel Kaatje.

qm zei

beterschap en heel veel sterkte gewenst.
groet Anneke


Hobbyrita zei

Oei, dat is minder leuk nieuws, luister maar en doe wat ze zeggen. Een operatie zal onvermijdelijk zijn denk ik, maar wacht maar eerst af. Makkelijk zeggen natuurlijk, je schrikt je een ongeluk, maar blijf positief denken. Ook ik heb borstkanker overleefd, al 18 jaar geleden alweer. Hou de moed erin! Ik ga morgen onder het mes met mijn hand.
Groetjes, rita.

Moois van mie zei

ik wens je heel veel moed en sterkte en duim erg hard voor je !

marion zei

wat een heel naar nieuws.bah!!! Heel veel sterkte liefde

Jane zei

Oh, Miriam, I am so sorry to hear your news, but with the others, I wish you the strength to cope with whatever is ahead, that the treatment will be successful and you will very soon be on the mend.

Kathy zei

sterkte en beste wensen voor u, beste Miriam.

mery,s maaksels zei

veel sterkte miriam dit is echt niet zo,n leuk berichtje gr mery

Dineke zei

Wat een naar bericht voor jou. Heel veel sterkte de komende tijd

Unknown zei

Wat een verschrikkelijk naar bericht. Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden. Ik wens je heel veel sterkte toe.
Liefs Saskia

Betsy zei

Dat is schrikken! Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd. Hopelijk laat de operatie niet al te lang op zich wachten.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Leonie zei

Jeetje, dat is een naar bericht! Heel veel sterkte de komende tijd!

Kirsten Bloemsma zei

Wat een naar bericht, wat zul je zijn geschrokken! Heel veel sterkte!!!

marijke zei

wat een vervelend bericht. ik wens je veel sterkte voor de toekomst en een spoedig herstel. Gr. marijke

Aty zei

Dat is een naar bericht. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.