zaterdag 12 januari 2013

Leuke links


Aan het begin van het jaar, houd ik opruiming bij mijn verzameling verzamelde links. Ik loop alles nog eens na en geplaatste links delete ik. Hier komen er een paar, met het gevaar dat ik mezelf mogelijk herhaal.
  • Hier kun je een mooi ornament van karton en draad leren maken.
  • Mijn collega's waren zo te spreken over dit Drops vest dat ik hier de link ook nog eens noem.
  • Als je zelf een breipatroon wilt noteren, kan deze website een handig hulpmiddel zijn
  • .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt weer voor de links naar de websites.
heb een agenda gekocht met tabbladen en daar noteer ik nu in rubrieken welke websites ik leuk vind.
Deed het anders op losse blaadjes en noteerde zo vaak dezelfde sites.
Nu is het overzichtelijk en alles bij de hand.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe/wit en zonnig!

Hobbyrita zei

Bedankt alweer voor de links, je houdt ons goed op de hoogte zo :)
Groetjes, rita.