maandag 11 juni 2012

Etui



Al eerder liet ik merken dat ik (nog) niet zo handig ben met de naaimachine. Het was dan ook een hele overwinning om dit etui te voorzien van een rits met behulp van het ritsvoetje van de naaimachine. Eerlijk gezegd wist ik niet eens precies hoe het eruit zag, maar wel dat het ergens in een doosje met attributen zat. Het inzetten van de rits viel me eigenlijk ontzettend mee, maar daarna was het ene uiteinde van de rits nog onafgewerkt en dat had heel wat voeten in de aarde.

NB Dit is natuurlijk een maandagse finish, het borduurwerk maakte ik al lang geleden.



4 opmerkingen:

Jane zei

This looks good, zips get easier with practise

Marian zei

Dat ziet er toch goed uit. Ik ben ook niet zo'n ster met de naaimachine, maar bij zulk soort klusjes zet ik eerst de stof aan de rits, daarna naai ik het etuitje pas rondom dicht en de laatste stukjes doe ik met de hand. Misschien een idee voor de volgende keer?

Michelle zei

Wat een leuk etui is het geworden!
Ookal heb je nog niet zoveel ervaring, ik doe het je niet na en het ziet er super netjes uit!

Birgitte aka Bietje zei

Het ziet er prima uit hoor. Zelf heb ik ook moeite met ritsen.