vrijdag 9 maart 2012

Treasuries


Op Etsy bestaat er de mogelijkheid om zgn. treasuries te maken oftewel schatkisten. Hierin kun je van alles kwijt wat je aan moois hebt gevonden, voorzien van een titel of motto. Mijn voorbeeldfoto boven dit bericht is wel heel erg klein, dus kun je beter eventjes zelf op Etsy gaan kijken. De laatste paar dagen heb ik drie nieuwe verzamelingen gemaakt met als thema sashiko, kleedjes (doilies) en geborduurde kaarten. Als je ze beter wilt bekijken, klik dan op de desbetreffende treasury.

NB Voor degenen die het interesseert: ik weet nog niet zeker of ik de serie "Vrijdag = Etsy dag" ga continueren. Het is een tamelijk grote tijdsinvestering, waarvoor ik vaak verschillende mailtjes wissel met de shophouder. Misschien wordt het weer eens tijd voor iets anders.

1 opmerking:

Pauline zei

Zou ik wel jammer vinden!
Ik keek altijd graag even naar je interview met de etsyverkopers en je zag eens wat anders, het is ook iets origineels.