vrijdag 27 januari 2012

Vrijdag = Etsy dag

Etsy is nog niet zo bekend in Nederland en dat vind ik onterecht. Vandaar dat je voorlopig elke week op vrijdag kunt kennismaken met een creatieve Etsy-verkoper op mijn blog. Deze week word je uitgenodigd om eens te gaan kijken in de winkel Dressme van Liesbeth.


Jouw winkel op Etsy loopt goed. Wat is jouw "geheime formule"? Betaalbaarheid? Originaliteit?

Ik heb geen geheime formule. Had ik die maar! Ik denk dat het combinatie is van originaliteit en een goed gemaakt product. De kleding die ik maak is niet echt goedkoop maar ik hoop dat het lang gedragen kan worden door een of meerdere kinderen.


De kinderkleding die jij maakt is zeer kleurrijk. Kunnen jongens zich daarin vinden, of maak je toch meer kleding voor meisjes?

Ik merk dat jongens steeds meer durven op het gebied van kleur. Zelfs roze! Kleine jongens hebben vaak een hele sterke voorkeur voor een bepaald dier of een voertuig. Ik krijg vaak verzoeken voor een bepaad thema en het is leuk om daaraan te kunnen voldoen. Helaas moet ik me voor jongens beperken tot alleen T-shirts. Voor meisjes maak ik zowel shirts als jurkjes. In die jurkjes kan ik me echt uitleven!


Verkoop je de kleding nog op andere plaatsen via het web of in een winkel bijvoorbeeld?

Ik heb ook een eigen website en de babykleding verkoop ik via Imagine op de Amstelveenseweg in Amsterdam.

Geen opmerkingen: