zondag 11 september 2011

Mooie boeken


Over het algemeen bezoek ik twee keer per jaar het "Boekenfestijn" oftewel de uitverkoop van het Centraal Boekhuis. Erg geschikt om goedkoop prentenboeken te kopen voor school en natuurlijk sla ik de afdeling hobby ook niet over.

Vorig weekend heb ik de volgende boeken aangeschaft:
- Appliqué van Lucinda Ganderton (1,95)
- The new stranded colorwerk van Mary Scott Huff (3,95)
- Tijd voor ... borduren! van Marjolein van der Stoep (2,95)
- Wit op Wit van Janet Haigh (3,95)
- Knitting loves crochet van Candi Jensen (2,95)
- 300 Kralenrijgtips&technieken van Jean Power (7,95)

Vermoedelijk is alleen het laatste boek elders voor dezelfde prijs te verkrijgen. Ik vind het om te smullen zo'n stapeltje boeken en er staat van alles in dat ik wil uitproberen.

1 opmerking:

marion zei

dat is ook heerlijk, veel leesplezier......