zondag 24 juli 2011

Weversmarkt

Een keer in het jaar is het in Hoorn op het Grote Noord Weversmarkt en ik wilde er graag naar toe. Afgelopen woensdag is het me een uurtje gelukt. Het was zeker de moeite waard. Op de circa honderd kramen was van alles te zien, bijvoorbeeld de prachtige gevilte vissen en vogels van Ina Singeling. Hierboven kun je er een glimp van opvangen.

Veel heb ik niet uitgegeven, toch heb ik wel aardig wat gekocht: haakkatoen, ansichtkaarten van het Weefnetwerk, een smyrna/soedan molentje (1 euro), een boekje over stofveranderen (2 euro), borduurwol, wol van angorageiten en 10 vilten bolletjes.

4 opmerkingen:

Gingini zei

Dus de Hoornse markt was echt leuk! Ik had er graag willen komen, maar het is ver en de verkoudheid is nog niet over. Maar volgend jaar!
Monique van Kleurrijk Vilt was er ook al zo lovend over. :)

Marian zei

Leuke spullen heb je gekocht.

Vlijtige Handjes zei

Heerlijk van die leuke aankopen. Ik heb in 1980 in Hoorn gewoon op de Grote Noord en de Lapjesmarkt vond ik helemaal leuk. Al had ik toen niets met quilten. Alleen het voelen al....
Veel plezier met je aankopen.

mariet zei

Ina Singeling staat ook op de Nationale Textiel- en Vezelmanifestatie op 24 september in Doesburg. Kijk maar op www.nationaletextielenvezelmanifestatie.nl
Er zijn daar nog veel meer textielkunstenaaressen en er is allerlei materiaal te koop.