vrijdag 13 mei 2011

Openluchtmuseum

Vorig weekend waren we in Arnhem en brachten een bliksembezoekje aan het Openluchtmuseum. Normaal gesproken zou het niet de moeite zijn om toegang te betalen voor slechts anderhalf uur, maar de museumjaarkaart maakt het wel mogelijk om even snel binnen te wippen.

In de museumwinkel lachte het laatste exemplaar van het boek "Hip huis" me toe. Er staan allerlei Do-It-Yourself interieurtips in, bijvoorbeeld over het bekleden van stoelen. Dat zie ik me in de toekomst nog wel eens uitproberen met een stoel van de kringloop.

Op kortere termijn lijkt het me aardig om deze geurzakjes in de vorm van een jurkje of een hart na te maken of een andere vorm uit te proberen. Het is gewoon nooit in mij opgekomen om geurzakjes in een bepaalde vorm te maken, maar het is eigenlijk een heel goed idee.

Van het Hindelooper schilderwerk heb ik een stuk of tien foto's gemaakt, die allemaal niet goed gelukt zijn. De verf glimt zó dat het spiegelt op de foto of lichtvlekken laat zien. Vandaar dat ik een stukje van onderstaande foto heb afgeknipt. Helaas kun je nu niet het hele tafereel zien, maar het geeft een indruk.

NB Vanwege een (flinke) storing bij blogger, heb ik dit bericht opnieuw geformuleerd en geplaatst. Mochten er straks twee ongeveer gelijke berichten op de borduurblog staan, dan weet je hoe dat gekomen is.

1 opmerking:

zenuwpees zei

heel mooi proficiat groetjes van Marie-Claire