dinsdag 12 april 2011

Quiltblogs in het Nederlands

Deze quiltblogs heb ik recent allemaal zelf bezocht. Elk van onderstaande links zou dus moeten werken. Mocht dit toch niet het geval zijn, laat het me dan asjeblieft weten zodat ik de lijst kan aanpassen.

Het P(l)akhuis

Paddenstoelengek

Cybele's patch

Lapland Yellow

Hannie's Quilts en Art textiel

Elke dag een steekje

Mirjam's quilt

Lapjesblog

Granny's house

Corryna

Margeeth

Contemporary Quilts

Quiltvriendin

Isabella

Urban Style

Nelleke

Real men stitch and sew

Ellie's Quiltplace

Quilts and siggies

Stitches by Carin

Sweet Memories Block of the Month Quilt

Sommeke

Jeannet

Klazien

Creatieveling Elly

Over lapjes en draadjes

Conny's quilts

Daantjes Heart

Joke's weblog

Sabine's ditjes en datjes

Stof tot nadenken

Thuis bij Els

Elisabeth's quilts

MarPie

Antje's hobby's

Quiltfien

3 opmerkingen:

marion zei

wow wat een lijstje.
Leuk om in te kijken welke ik nog niet ken.....

Elizabeth zei

Ik vind het reuze handig dat je steeds een aantal blogs doorgeeft!
Het enige nadeel is dat ik zo'n lange lijst krijg van leuke blogs die ik wil volgen...(lol)

Groetjes, Elizabeth

Aty zei

waar haal je elke keer zo'n lijst vandaan echt knap hoor, heb voorlopig weer wat te kijken dank je wel!
groetjes,