woensdag 20 oktober 2010

Mies Bloch


Op mijn verjaardag heb ik allerlei borduurcadeautjes gekregen, waaronder het kruissteekboek van Mies Bloch. In 1977 was het een uitgave van Margriet, veel mensen zullen het daarom wel kennen. In het voorwoord staat: "De vaak originele onderwerpen zullen beslist Vadertje Tijd gedurende vele geslachten weerstaan". Dat is een beetje sterk uitgedrukt, maar een aantal patronen vind ik zeker de moeite van het borduren waard.

NB Hoe vind je trouwens het diadeem? Dat heb ik ook cadeau gekregen!

3 opmerkingen:

Tania zei

Gelukkige verjaardag! Heel leuk om zulke fijne cadeautjes te krijgen.

Lia zei

Ja, leuk diadeem! Ik zat al te kijken of dat geen haakwerk was. Een ideetje, misschien?
Zo'n borduurboek met nederlandse onderwerpen benijd ik je best.

Unknown zei

Wat een nostalgie zeg dat Margriet borduurboek.
Vroeger had ik hem ook maar door de verhuizing ben ik hem kwijt geraakt.