maandag 12 juli 2010

Groeten uit de Zaanstreek


Tot 15 juli 24.00 uur kunnen ontwerpjes ingestuurd worden voor de wedstrijd "Groeten uit". Hopelijk komt er op de valreep nog wat binnen. Ik vond dat mijn geboortestreek niet mocht ontbreken, dus vandaar dit tweede ontwerpje van mijn hand. Eigenlijk worden dergelijke huizen geschilderd in een combinatie van Zaans groen en crème/gebroken wit. Op een witte achtergrond komt het gebroken wit niet zo goed naar voren, vandaar dat ik hier de randen lichtgroen heb gemaakt.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dit is een leuke, ik ben zelf geboren in Wormerveer, dus deze huisjes ken ik heel goed.

Groetjes Yvon.

Annemarie's Haakblog zei

Hoi Miriam, wat een leuke blog heb je! Ik zag je reactie over Link-Your-Stuff-Day en ik zal proberen eraan te denken je zaterdag een berichtje te sturen ter herinnering. Hopelijk helpt dat!
Groetjes, Annemarie