donderdag 8 juli 2010

Classic Stitches


Af en toe loop ik in Amsterdam eens binnen bij Waterstones om te kijken welke Engelstalige borduurtijdschriften er op voorraad zijn. Ik zoek dan eigenlijk vooral New Stitches en Inspirations, maar soms koop ik ook een ander tijdschrift. Vorige week kocht ik voor de eerste keer Classic Stitches, een blad dat meestal voor mij niet genoeg interessante artikelen bevat om de aanschaf te rechtvaardigen. Desondanks vond ik het jammer om te lezen dat het nummer dat ik kocht het laatste zal zijn.

1 opmerking:

Laura zei

Dat is zeker jammer Mirjam. Je zou dan kunnen bedenken dat er niet genoeg afgenomen worden. Jammer dat dan weer zo'n blad ter ziele gaat toch. Misschien komt het ook wel door de prijs..en misschien ook wel door internet waar je ook ontzettend veel leuke dingen op kunt vinden. Groetjes Laura