zondag 25 april 2010

Twee kersen


Er komt al iets herkenbaars te voorschijn bij mijn nieuwste borduurproject. Ik heb nu twee kersen geborduurd en een stukje blad. Er hoort een derde kers bij en het blad is zo ook nog niet compleet.

Het lijkt misschien of ik alleen verder werk aan het Biedermeier fruitpatroon. Niets echter minder waar: ik houd vele ballen in de lucht. Zo wil ik echt uiterlijk 30 april 2 meter gebreid hebben aan de Burridge Lake Aran Afghan, ben ik bezig met de fancy hem stitch in het kader van TAST2 en mijn vogeltje tussen de aardbeien is er ook nog. Binnenkort allemaal te zien op mijn blog, maar nu is het allemaal net niet klaar.

2 opmerkingen:

Miriam zei

Ligt het aan onze naam dat we zoveel projecten tegelijkertijd onder handen hebben? Manlief wordt er soms gek van hier.

Groetjes
Miriam

Miriam zei

Hoi Miriam,

Misschien zit het inderdaad wel in de naam :-)! Maar ik houd ook erg van afmaken, er blijft bij mij uiteindelijk niet veel onaf liggen. En bij jou?