vrijdag 9 april 2010

Twee kaarten


Eén van mijn laatjes is helemaal gevuld met nog af te werken borduursels. Waarschijnlijk herken je dat wel, het is niet altijd het meest eenvoudige klusje. In borduren ben ik een stuk handiger dan in naaien bijvoorbeeld, dus een speldenkussentje maken stel ik graag uit.

Daarom ben ik blij dat ik van twee van mijn maaksels van afgelopen week meteen een kaart heb gemaakt. In het geval van de verjaardagskaart was dat overigens ook gewoon noodzakelijk, want Wouter was gisteren jarig en heeft de kaart dus al ontvangen. En hoe vind je de kaart met de vis geworden?

6 opmerkingen:

Jane zei

The fish has turned out really well, someone will be very lucky to receive it

Elza zei

Enig wat een leuke kaarten

Aty zei

ze zijn super geworden

groetjes

Marian zei

Ik vind ze prachtig, je vis helemaal geweldig.

studiowit zei

Mooie kaartjes!
De vis heeft een passende achtergrond.

Annet zei

Je hebt de perfecte achtergrond voor je vis gevonden, geweldig! En wat een schattig hondje heb je voor Wouter geborduurd, daar zal hij vast blij mee zijn.