dinsdag 2 maart 2010

Handwerkblogs in het Nederlands (29)

Ook in 2010 zet ik de reeks Handwerkblogs in het Nederlands voort. Elke dinsdag zal ik weer een paar nieuwe links plaatsen. De tweede dinsdag van elke maand volgt er een overzichtslijstje van de blogs die ik tot nu toe heb gevonden.

Kantklossen
Joepie, ik heb nog een blog over kantklossen gevonden, namelijk Kantvreugde. Rita laat hier zien wat ze zelf heeft gemaakt aan kantkloswerkjes, frivolité, hardanger, borduren en Liers kant.

Quilten
Creatieveling Elly schrijft voornamelijk over quilten en katten. En zelfs over quilts met katten erop, kijk hier maar eens!

Over lapjes en draadjes is de heldere naam van een digitaal quiltdagboek met prachtige quilts.

3 opmerkingen:

Ingrid. zei

Leuk ; dank je wel !
Zonnige groet uit Assen.

Marian zei

Leuk, die blog over kantklossen, de anderen moet ik nog bekijken. Dank je wel voor de linken.

Corina zei

Oh grappig, Miriam, die Rita van het kantklosblog ken ik, die heeft mij het frivolité geleerd en mijn moeder kantklossen! Wij wisten nog niet dat ze een blog had.