maandag 3 augustus 2009

Marker witwerk


Op de handwerkbeurs in Zwolle heb ik in de voorjaarsvakantie het fraaie boek "Marker borduren" gekocht. Al had ik het een paar keer doorgekeken, echt er iets uit maken was er tot nu toe niet van gekomen. Zoiets kriebelt natuurlijk een beetje, zo gaat het tenminste bij mij. Vandaag heb ik daarom een klein stukje Marker witwerk geborduurd, bestaande uit Spaanse oogjes en platsteken. Het fotograferen van wit op wit valt niet mee, maar als je goed kijkt dan kun je het toch zien.

6 opmerkingen:

Plakhuis zei

Wat is dit prachtig! Heel fijntjes.

Jane zei

I love white on white, this is beautiful

Annet zei

Mooi!

Aty zei

wat mooi zeg en zo vind ik dus hardanger ook zo mooi heb daar al veel van gemaakt
groetjes

Carmen soria zei

Es muy bonito lo que has hecho. Si estas interesada en ese tipo de labor dímelo que te puedo enseñar muchas cosas.
No entiendo muy bien la traducción.
Besos

Christina zei

Ooh, dat is mooi voor beddengoed en huwelijkscadeaus!