zondag 5 juli 2009

Temari in zwart-wit


Voorlopig ben ik helemaal gegrepen door het temari-virus. Er zijn zoveel mogelijkheden en ook zoveel nieuwe technieken om te leren!

Op deze zwart-wit temari heb ik zes verschillende figuren uitgeprobeerd, die allemaal gebaseerd zijn op een vierkant. De komende week zal ik deze figuren een voor een tonen en omschrijven.

Je kunt het niet meer zien, maar het hart van deze temari wordt gevormd door een schuimrubber balletje van de Wibra. Eigenlijk kun je elk rond en niet te zwaar voorwerp als basis gebruiken, daar ben ik inmiddels wel achter. Gelukkig maar, want ik weet hier in Utrecht slechts één winkel die piepschuimen balletjes verkoopt.

2 opmerkingen:

Jane zei

It's nice to be able to learn something new and explore the possibilites. Enjoy it and have fun

Unknown zei

Son maravillosas sus creaciones!

Me parecen muy dificiles de hacer!

Enhorabuena por todos sus trabajos!

Me encanta seguir su trabajo!

Besos, Aderi.