zondag 14 september 2008

Nieuwe uitdaging


De regelmatige bezoekster/er van deze blog heeft al veel kerstballen voorbij zien komen. Ik heb er het afgelopen jaar de nodige ontworpen. Maar .... nu daag ik de lezers uit om zelf ook een exemplaar te ontwerpen. Ik zou het erg leuk vinden als de verzameling kerstballen wat diverser en uitgebreider zou worden. Net zoiets als de koeienverzameling bijvoorbeeld. Als je mee wilt doen, gebruik dan bovenstaande "lege" kerstbal en stuur je ontwerpje voor 15 oktober naar me toe per mail. Natuurlijk plaats ik de ontwerpjes op mijn blog en net als bij de vorige uitdaging zal ik een klein pakketje verloten onder de deelnemers.

Mocht je aarzelen omdat je nog nooit iets zelf hebt ontworpen: gewoon doen! Eventueel kun je een handgetekend patroontje naar me toesturen, dan zet ik het wel in mijn borduurprogramma.

Geen opmerkingen: