vrijdag 5 september 2008

Borduurboeken


In de Utrechtse jaarbeurs is nog tot en met zondag het gratis toegankelijke Boekenfestijn. Het Centraal Boekhuis verkoopt op deze reusachtige boekenmarkt allerlei boeken met 60 tot 90 procent korting. Gisteren vond ik er een aantal leuke en goedkope borduurboeken:

  • "Stitch Sampler" van Lucinda Ganderton, een stekengids voor € 2,95

  • "Quick & Clever Cross Stitch" van Helen Philipps, met meer dan 1000 kleine thematisch geordende motiefjes voor € 3,50

  • "Elfjes in kruissteek", meer dan 50 sprookjesachtige ontwerpen, voor € 4, 95

  • "3-D Cross Stitch"van Meg Evershed, met onder andere een aantal 3-D huisjes, voor € 2,50

  • "Quick to Stitch Cross Stitch Cards" van de uitgevery David and Charles met 120 patroontjes voor wenskaarten, voor € 3,95


Er waren trouwens ook nog wat andere borduurboeken. Wat mij betreft echt de moeite waard om heen te gaan als je in de buurt van Utrecht woont, natuurlijk ook voor anderssoortige boeken.

1 opmerking:

wolvarken zei

Ik had je weblog niet gezien maar ik ben gisteren ook geweest. Echt super! Had ik nog nooit gezien zoiets!
Vandaag gaan we nog even (onderweg naar Houten) en dan ga ik kijken voor 2 boeken die jij hebt gekocht maar ik niet heb gezien (meen ik).
De rest heb ik ook bijna allemaal.

Groetjes,
mirjam